مقالات آرشیو خبر ها
آغاز عملیات بازیابی و بازگشت تیم یوونتوس

آغاز عملیات بازیابی و بازگشت تیم یوونتوس

اختلاف 10 امتیازی با میلان صدر نشین برای یوونتوسی که در سال ای اخیر عادت به سلطه گری و صدر نشینی و تصاحب اسکودتو داشت بسیار زیاد است، در نه سال گذشته نه اسکودتوی متوالی و جشن های زیادی برای کسب جام ها و و افتخارات برگزار شد و حالا کم شدن شانس تکرار آن نمی تواند برای مجموعه بیانکونری و تیفوسی هایش دلچسب باشد. پس چاره نیست جز بیدار شدن و به خود آمدن؛ اندره آ پیرلو کسی ست که ابتدا باید خود از خواب غفلت برخیزد تا بعد شاگردانش با هوشیار شدن او به خود بیایند و دنبال روی اهداف و برنامه های مربی شوند تا موفقیتی به دست بیاید.

 

عملیات بازیابی و بازگشت به شرایط آرمانی باید از همان روز نخست 2021 شروع شود تا رسیدن به میلان و اینتر و پنج تیم دیگر امکان پذیر شود، در غیر این صورت نه تنها اسکودتو بلکه سهمیه اروپایی نیز در خطر می افتد و این برای هواداران بیانکونری نابخشودنی ست.

 

مصاف یکشنبه آینده برابر اودینزه باید نخستین گام یووه پیرلو برای بازپس گیری صدر از میلان باشد، جای هیچ اشتباهی نیست و پیرلو برای درک کامل این مسئله باید بداند که در یووه این بار مسولیت بزرگی دارد و ناکامی و کامیابی در کنار نام او ثبت خواهد شد.

 

شاید این بار بیش از پیش به واکنش و عصبانیت نیاز باشد، شاید اگر بازیکنان باتجربه بیانکونری مانند فصل 2015‐16 به خود می امدند و از نتایج به دست آمده خشمگین می شدند شرایط بازگشت زودتر مهیا شود، اگر این بار نیز واکنشی مانند دیدار از دست رفته فصل 2015 برابر ساسولو روی می داد یووه پیش از این باید به خود می آمد. با این حال هنوز نیز امید است تا خاطره چرخش بیانکونری در فصل 2015 با 26 پیروزی از 28 بازی و 15 برد متوالی تکرار شود و یک بار دیگر اسکودتویی ارزشمند در دستان بانوی پیر دیده شود اما برای رسیدن به این هدف یک بار دیگر تاکید میشود که ابتدا باید پیرلو را اماده آغاز این جدال ببینیم و و در ادامه پیروزی های ادامه دار از راه برسند و در نهایت بازگشت یوونتوس به اوج که توانسته یک فصل تاریخ ساز دیگر را به نام خود ثبت کند.

 

پس از همین حالا این فرصت در دستان یووه و پیرلوست تا یووه واقعی را نشان دهند، ماه ژانویه ماه سخت و سرنوشت سازی خواهد بود که از دیدار یکشنبه برابر اودینزه شروع و در مصاف رودررو با میلان در 6 ژانویه به اوج آغاز راه تازه خود خواهد رسید تا بیانکونری در 28 روز 8 دیدار مهم و تاثیرگذار خود را برای قرار گرفتن در مسیر قهرمانی انجام دهد و قدرت و بزرگی یووه همیشگی را ثابت کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: